Nová multifunkční věž se od roku 2005 tyčí nad severočeským městečkem Osek na Vlčí hoře (890m) nedaleko místní části Dlouhá Louka. Jedná se o kombinaci veřejně přístupného ochozu a monitorovacího stožáru Českého telekomunikačního úřadu (umístění systému ASMKS, který je určený pro dálkové automatické sledování frekvencí až po 10 GHz). Jeho vybudování si podmínila Evropská Unie. Obdobných staveb vyrůstá na našem území cca 10. Pouze radnice v Oseku si (zatím) prosadila požadavek spojit stožár s rozhlednou.

Vyhlídková plošina, která je volně přístupná, se nachází 15 metrů nad zemí. Základem věže je 40 metrů vysoký ocelový tubus (spodní část je z tlakově litého betonu). Vybudování točitého schodiště a ochozu bylo zrealizováno za pomoci dotace Ministerstva financí (1,8 mil. Kč) a z rozpočtu města Osek (50 tis. Kč). Rozhledna byla zkolaudována a zpřístupněna v létě roku 2006. Vlastníkem vyhlídkového ochozu je město Osek.

V době svého otevření bylo možné nedaleko od věže nalézt technickou raritu – nižší dřevěnou triangulační věž. Po několika letech se však zřítila…

Přístup: Z Teplic jet směrem na Duchcov a Osek a dále pokračovat směr Litvínov, cca 1km za Osekem je odbočka vpravo ve směru Dlouhá Louka, serpentinami pokračujeme vzhůru až do osady Dlouhá Louka, kde je na jejím konci rozcestí s parkovištěm (nedaleko je penzion Rozcestí). Zde necháme automobil, po levé straně již vykukuje nad lesem vrchol rozhledny. Vydáme se po turisticky značených cestách (zelená, pak modrá) až k lesu a stále podél okraje lesa pokračujeme až k rozhledně.

Výhled: Krušné hory, České Středohoří, uhelná pánev, Litvínov s průmyslovým komplexem Záluží, pohoří Džbán