Zhruba 12 metrů vysoká vyhlídková trámová konstrukce se od dubna 2014 tyčí na návrší Veselov (429m) u obce Družec v okrese Kladno. Rozhlednu zde nechala postavit obec Družec ve spolupráci s obcemi Velká Dobrá, Braškov a Doksy po předchozí úpravě místa Mysliveckým sdružením Zálesí Kyšice. Napodobenina triangulační věže, která na Veselově v minulosti stávala, byla vystavěna vedle zdejšího trigonometrického bodu v období leden až konec dubna 2014 podle projektu Ing. arch. Petra Vodrážky firmou Střechy Kozel s.r.o., Kyšice.

K rozhledně nevede klasické turistické značení KČT. Pouze z obce Družec jsou na trase k vrcholku umístěny malé zelené ukazatele s nápisem „k rozhledně“. Z autobusové zastávky „Družec, náměstí“ ležící v centru této obce (poblíže kostela) sestoupíme uličkou Spojovací na ulici Hlavní a zabočíme vlevo. Po této průjezdní komunikaci přejdeme říčku Loděnice a za domem čp.85 odbočíme vpravo do uličky, jež nás dovede k tenisovému hřišti. Za ním se dáme vlevo a po komunikaci polního charakteru stoupáme na kopec Veselov.

Těsně před vrcholem dle šipky zabočíme vlevo a po stezce dojdeme do cíle. Druhou možností dostat se k rozhledně se naskýtá z obce Velká Dobrá. Z autobusové zastávky u školy se vydáme ulicí Karlovarskou ve směru z centra a zanedlouho odbočíme vlevo na ulici Družeckou. Po ní dojdeme až k dálnici, kterou překonáme po nadchodu. Za ním musíme zabočit vlevo a po polní cestě dojít až k místu, kde u okraje lesa změníme směr postupu vpravo na stezku. Ta už nás bezproblémově zavede až k rozhledně.

Kruhový výhled z otevřené plošiny ve výšce sedmi metrů na věžáky v Kladně – Rozdělově, výsypku bývalého dolu Tuchlovice, Družec a Velkou Dobrou, rychlostní silnici R6.